מתבניות במערכת העיצוב שלנו

או צפיה בהוראות סגירת קבצים

והתייעצות עם המעצבים שלנו

חוברות וקטלוגים

לא מעט פעמים אנו מעוניינים להדפיס יותר מעמוד אחד - כמו למשל במקרה של הדפסת חוברות וקטלוגים למוצרים או שירותים שאנו מספקים ללקוחותינו. קיים מבחר גדול לסגנון החוברות, לסוג ולתוכן. בין אם מדובר בחוברות מידע או חוברות מכירת מוצרים ניתן להתאים את מספר העמודים והגודל בהתאם לבקשתכם. כמו כן, בזכות שיטות הדפסה שונות וחדשניות המאפשרות גמישות, תוכלו לבחור את הכמות הנדרשת בהתאם לצורך הנתון.

חוברות בהדפסה דיגיטלית

שיטת הדפסה מהירה ומשתלמת במיוחד, גם לכמויות קטנות! צריכים 20, 50 ואף 100 חוברות למחר? אין שום בעיה, ניתן לבצע חוברות בכריכת סיכות אמצע, עד עובי של: 100 עמודי 80 גרם או עד 40 עמודי 130 גרם בהדפסה דיגיטלית מהירה ואיכותית !

חוברות בהדפסת אופסט

ניתן להדפיס חוברות וקטלוגים בכמויות גדולות (החל מ-1000 יח׳ ומעלה). בהדפסת אופסט בכריכת סיכות צד עבור מספר עמודים נמוך, או בכריכה חמה עבור מספר עמודים גבוה. על מגוון סוגי נייר (לרוב ע״ג כרומו 135/170 גר׳) 

חוברות + לכה סלקטיבית

בעולם תחרותי חייב לבלוט משאר המתחרים. אנו מבצעים חוברות סיכות גם עם השבחת לכה סלקטיבית מבריקה ומובלטת, מעוררת השתאות שלא תשאיר אף לקוח אדיש! בכריכה ואף בדפים הפנימיים של החוברת לבקשתכם.

דגשים חשובים בתכנון חוברת קטלוג

 חשבו "לקוח" - כשאתם מתכננים את הקטלוג שלכם חשבו על הלקוח שיקרא אותו והתאימו את העיצוב והתוכן לאופי הקהל.  • דוגמאות מגוונות - אם אתם פונים לכמה קהלים בעלי צרכים שונים, הקפידו לשבץ בקטלוג שלכם דוגמאות המתייחסות לכל סוגי המגזרים. כשהלקוחות שלכם יראו דוגמא שהם יכולים להזדהות איתה, אתם מגדילים פי כמה את הסיכוי שהם יקנו את המוצר.   מחירים - האם אתם רוצים שהקטלוג שלכם יכלול מחירים ויחסוך לכם את הטלפונים לבירור הפרטים? או שהמטרה שלכם היא יותר תדמיתית ואתם מעדיפים להגיע למחיר רק בשיחה אישית עם הלקוח? בכל מקרה במידה ובחרתם להציג מחירים, אל תשכחו להדפיס קטלוג חדש, כשתעדכנו אותם. 

איך לעצב חוברת מכירות אפקטיבית?

הקטלוג הוא כלי חשוב במערך המכירות של העסק ויש לו תפקיד מפתח בבניית מערכת היחסים עם הלקוחות. אז למה כדאי לשים לב בתכנון הקטלוג?   תיאורי מוצר אטרקטיביים – הקפידו שתיאורי המוצר שלכם לא יכללו רק את המפרט הטכני אלא גם את התועלות שהלקוח יפיק מהשימוש בהם.   תמונות איכותיות – תמונות מצויינות הן בגדר חובה לקטלוג אז העזרו בצלם מקצועי המתמחה בצילום מוצרים.   נוחות השימוש – זיכרו שהקטלוג הוא כלי עבודה עבור הלקוחות שלכם אז בד בבד עם העיצוב האסתטי, ודאו שהוא יהיה ידידותי ונוח לשימוש.